Najstniki kot potrošniki

Najstniki so specifična skupina potrošnikov, ki je morda ne poznate tako dobro kot mislite. Njihova kupna moč je praviloma veliko večja, kot se zdi na prvi pogled. Tega se zavedajo številna podjetja, ki izkoriščajo ta tržni potencial. Vsekakor pa velja, da so najstniki nenavadni in nepredvidljivi potrošniki, ki pa imajo vendarle nekaj skupnih lastnosti.

Kaj si želijo?

Ugled
Najstniki so najpomembnejši kupci uglednih trendovskih izdelkov, kot so oblačila, obutev, kozmetika, telefoni ali elektronika - z njimi želijo narediti vtis - in si dvigniti ugled med vrstniki.

Identiteto
Pripadati - to je želja vsakega najstnika. Blagovna znamka, ki jih prepriča, bo vplivala na njihovo identiteto in zvesti ji bodo ostali celo življenje. Najstniki se od vseh skupin najbolj identificirajo z blagovnimi znamkami!

Kaj imajo?

Vpliv
Naj se sliši še tako neverjetno, a najstniki imajo velik in pogosto podcenjen vpliv na potrošniške navade v svojem okolju. Ta vpiv se še posebej čuti v družini, kjer najstniki sodelujejo celo pri takih odločitvah, kot je nakup avtomobila.

Denar
Ne glede na to, koliko denarja imajo na razpolago, najstniki o večini svojih nakupov odločajo sami. Starši jim določeno vsoto vedno dovolijo porabiti za 'najstniške potrebe' in ta vsota se ponavadi porabi do konca.

0 x komentirano:

Novejša objava Starejša objava Domov