Mala šola marketinga

Moški pride na zabavo in na drugi strani sobe ugleda seksi bitje z nogami do vratu. Živalska moč nagona ga prisili, da stopi do nje, se ji zazre globoko v oči in zine: “Živjo! Sem fantastičen v postelji. Kaj praviš?”
To imenujemo direktni marketing

Tip gre na isto zabavo in že od daleč ugleda isto seksi bitje. Pristopi in iz nje izvleče telefonsko številko. Šele naslednji dan jo pokliče in zine: “Živjo! Sem fantastičen v postelji. Kaj praviš?”
To je telemarketing

Spet tista zabava in spet tisto seksi bitje. Revež v ogenj pošlje prijatelja, ki pristopi k omamnemu bitju in zine: “Živjo! Moj prijatelj, ki stoji tam za šankom, je fantastičen v postelji. Kaj praviš?”
To je oglaševanje

Party-animal ne zamudi niti te zabave in spet ugleda tisto bla, bla, bla... Se zravna, popravi obleko, pristopi in ji nalije pijačo. Odpre ji vrata, pobere njeno torbico, ki ji je od osuplosti padla na tla, ji ponudi prevoz in šele potem zine: “Mimogrede, jaz sem fantastičen v postelji.”
Temu pravimo stiki z javnostmi

Tip še poslednjič na legendarni zabavi. Tam še kar visi seksi bogomoljka iz prejšnjih delov. Tokrat pristopi ona. Najprej zvedavo pogleduje izpod umetnih trepalnic, nato elegantno odpre usta in ven prileti: “Serbus! San čula, ka si dober v posteli! Si za?”
To pa je neizpodbitna moč blagovne znamke

0 x komentirano:

Novejša objava Starejša objava Domov